EEN ANDERE MENSELIJKE KENNIS

Door de integratie van de Sodiaal-groep, de 1e Franse zuivelcoöperatie, draagt ​​Entremont de waarden van de coöperatie om: solidariteit, rechtvaardigheid, transparantie ten opzichte van onze producenten.

Onze mannen en vrouwen werken met passie in een model gebaseerd op menselijke waarden van wederzijdse hulp, waarin elke stem wordt gehoord. En dat verandert alles!

Deze benadering wordt ook omgezet aan de kant van de consument. Via onze gemeenschap van “Engaged by Nature”-consumenten proberen we steeds aandachtiger in te spelen op uw verwachtingen en uw gastronomische verlangens, zelfs de meest gedurfde!

 

EEN ANDERS AUTHENTIEKE KNOW-HOW

Entremont werd geboren in de Haute Savoie in 1948. Vandaag, bijna 70 jaar later, wil ons bedrijf nog steeds zijn knowhow op het gebied van kaasmaken en zijn traditionele ambachten behouden. Onze beschermde oorsprongsbenamingen illustreren ook het respect dat we hebben voor onze terroirs, terwijl onze gecertificeerde kwaliteitsbenadering “La Route du lait” laat zien dat we ons inzetten voor het oogsten van 100% Franse melk.

 

ANDERS TOEGEWEZEN OVERTUIGINGEN

Entremont beschermt mensen, maar ook dieren en het milieu door steeds rationelere praktijken, met name door het waterverbruik op boerderijen te beperken. Onze verpakkingsinnovaties maken het mogelijk om voedselverspilling tegen te gaan (betere bewaring van producten, raclette zonder korst, enz.). Ten slotte zet Entremont zich samen met zijn coöperatie in voor een verantwoord verpakkingsproject dat ernaar streeft al onze verpakkingen tegen 2025 recycleerbaar te maken (minder verpakkingen, meer verantwoord karton, 100% gerecycleerd plastic, enz.).